פורום הלוואה לשיפוצים

מימון ישיר או הלוואה לשיפוצים? ברוכים הבאים לפורום הלוואה לשיפוצים של המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית. לכל שאלה בנושא הלוואות ואפשרויות אשראי – אל תהססו לפנות. אנו נדאג שנציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם. החברים בפורום מתבקשים לשמור על כללי התנהגות ושפה ראויים.

יש לך שאלה?

    • 86 − 85 =

    • אני מסכים לקבל עדכונים, מבצעים והטבות

    שאלות אחרונות

    למרכז להלוואות ולצרכנות פיננסית,

    אני בעלת עסק למכשירי כתיבה מאזור השרון. לאחרונה החלטתי לשפץ את החנות. אני מעוניינת בהלוואה של 70,000 ש"ח למטרה זו. כמובן שהלכתי אל הבנקאי שלי אבל בגלל שיש לי כבר הלוואה ובגלל שהחשבון של העסק הוא ביתרת חובה הוא מאפשר לי לקחת הלוואה רק על כמעט חצי מהסכום.

    שלח תגובה קבל ייעוץ אישי

    01.03.2016; 01:38 AM

    עמית - נציג שירות שלום גילה ...

    שלום גילה, היועצים הפיננסים העסקיים של המרכז להלוואות וצרכנות פיננסית ישמחו לבדוק במקרה שלך הלוואה מאחדת. כלומר, ניקח את תנאי ההלוואה הקודמת ואם הם פחות טובים - נסגור אותה, נבדוק את עלות (ריבית) וגובה יתרת החובה שלך ואת עלות השיפוץ (יש לוודא שאכן זהו הסכום הסופי הנדרש לשיפוץ) ועם נתונים אלה נבדוק מהי ההלוואה הטובה ביותר שניתן להעמיד עבורך כך שגם תוכלי לשפר את תנאי ההלוואה הקודמת, גם תוכלי לשפץ את העסק וגם לסגור את יתרת החובה.

    יחד עם זאת נדאג להעמיד לך תנאי הלוואה נוחים מבחינת ריבית כמובן ופריסת תשלומים כך שתוכלי לחזור לדרך המלך במהרה ובבטחה. את מוזמנת להשאיר את פרטייך ויועץ עסקי יחזור אלייך בהקדם.

    19.04.2016; 01:28 PM

    עמיר מימון המונים ...

    היי גילה, גם בתחום הזה שווה לעסוק בדיקה עם כמה חברות של מימון המונים. העיקר לא ללכת לבנקים אני יכול להגיד שלקחתי הלוואה לשיפוץ מבלנדר באופן מיידי, באותו יום. בקיצור תבדקי את התנאים, תעשי שיעורי בית
    • למנהל של רפאל שלום, אני מבקש להודות על שירות מקצועי ומהיר. מודה שהופתעתי מהידע ומהיכולת שהפגנתם בטיפול בענייני

      מוטי

      מזכרת בתיה, 33

    • לרפאל שלום, המון תודה על הטיפול, אפשר להגיד שבזכותך יש לי המון ידע וכלים פיננסים. אני לא יודעת אם אנשים שולחים תודה, אבל ממש חשוב לי שתדע שהיית מאוד נחמד ומאוד מקצועי ועזרת לי הרבה. תבוא עליך הברכה

      עפרה

      תל אביב, 39

    • לרפאל וצוות המנהלים של האתר - תודות רבות על שירות רציני ומהיר. כולי פליאה על הקלות שבה פתרתם את ענייני בזכות הטיפים והמידע שבאתר. יישר כח

      סיימון

      חולון, 55

    • לרפאל, מהמרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית, תודה על הטיפול האישי. אני מאוד מעריך שתמיד היית זמין זה לא מובן מאליו

      רונן

      חולון, 34

    • ליואב ברצוני להודות לכם על שירות מקצועי מסתבר שאכן חסכתם לי סכומי כסף לא מעטים אבל בעיקר ריצות וכאבי ראש. מקווה שלא אזדקק להלוואה נוספת. למדתי מהאתר שלכם המון.

      דניאל

      חיפה, 27

    המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית חדשות אקטואליה, פיננסים, וחדשות צרכנות