הצלחה בלימודים ובקריירה עם מור קורן

הצלחה בלימודים ובקריירה עם מור קורן

מור קורן קורס פסיכומטרי 

שוק הלימודים הישראלי מוצף בבתי ספר ומכוני פסיכומטרי, המבטיחים לתלמידים הפוטנציאליים יחס אישי, חומרי לימוד מקיפים וכמובן – ציון סופי גבוה במיוחד. על מנת לענות על השאלה איזה קורס פסיכומטרי כדאי לבחור מבין כל המכונים הקיימים כיום בשוק, החלטנו לבחון מספר קריטריונים: מספר התלמידים בכיתה, רמת ההוראה, איכות ההדרכה, מספר המפגשים וההיבט המשמעותי ביותר – הציון. במסגרת הבדיקה התייעצנו עם מור קורן, מנהל ומייסד בית ספר לפסיכומטרי, ובנוסף שוחחנו עם תלמידים מבתי ספר שונים כדי לגלות מהם ההיבטים החשובים ביותר בבחירת קורס פסיכומטרי. התוצאות וההישגים של תלמידי בית הספר לפסיכומטרי של מור קורן הדהימו גם אותנו.

על מנת לסייע לאלפי נבחנים לבחור את קורס הפסיכומטרי שיאפשר להם להוציא את הציון המקסימאלי בבחינה, ולסקור באופן אובייקטיבי את המצב בשוק, החלטנו לבקר בבתי ספר ובמכוני פסיכומטרי שונים, ולשוחח עם תלמידי תיכון, חיילים וסטודנטים ללא ידיעת צוות בתי הספר. בדקנו כמה תלמידים בממוצע לומדים בכיתה, את היקף ספרי הלימוד ואיכות התרגול, רמת ההוראה והוותק של המרצים, מחיר הקורס והחשוב ביותר – הציונים של התלמידים. ביקשנו ממגוון התלמידים עימם שוחחנו את מספרי הטלפון שלהם, על מנת להתעדכן ולשוחח עימם לפני ואחרי הבחינה. המשובים והתגובות שקיבלנו לא הותירו מקום לספק.

מספר התלמידים בכיתה, הוא אחר הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת קורס פסיכומטרי ומשפיע באופן מהותי על איכות הקורס. ככל שמספר התלמידים בכיתה נמוך יותר, כך יקבל כל תלמיד יחס אישי במהלך הקורס ולאחריו. המורה יוכל לתרגל יותר תרגילים בכיתה, ויעניק לתלמידים מגוון רחב של כלים להתמודדות עם השאלות בבחינה. בבית הספר לפסיכומטרי של מור קורן, לומדים בממוצע  כשמונה תלמידים בכיתה, לעומת בין 20 ל-40 תלמידים בשאר המכונים.

רמת ההוראה היא היבט משמעותי במיוחד. חשוב לבדוק טרם ההרשמה לקורס, שהמדריך שילמד אותנו הוא בעל ניסיון של לפחות 3-4 שנים בהוראה. רוב התלמידים איתם דיברנו, סיפרו לנו כי המדריך איתו למדו היה מקצועי ובעל ניסיון רב שנים בהוראה. למרות הפרגון של התלמידים למורים, רבים מהם הדגישו בפנינו כי למרות שהמורה היה טוב, קצב הלימוד בשיעור היה איטי וזמן רב בוזבז על שאלות מיותרות של תלמידים. נוכחנו לדעת כי ממוצע של כ-28 תלמידים בכיתה במרבית המכונים, לא מאפשר למורה לתרגל יחד עם התלמידים מספר רב של שאלות.

היקף התרגול ואיכותו הם אלמנטים שעשויים להשפיע הן על רמת ההבנה של התלמיד והן על הציון הסופי אותו יקבל בבחינה הפסיכומטרית. חשוב לציין, שמרבית התלמידים משתתפים בבין שניים לשלושה מפגשים בשבוע, ובשאר הזמן מתרגלים את החומר בבית באופן עצמאי. אחד הפרמטרים החיוניים ביותר שיש לבדוק בעת ההרשמה לקורס, הוא תרגול עם פתרונות מלאים והסברים פשוטים בכל הנושאים בבחינה. כמו כן, חשוב לבחון האם התרגול בקורס דומה לשאלות בבחינה הפסיכומטרית של המרכז הארצי לבחינות והערכה. במסגרת הבדיקה שערכנו, גילינו להפתעתנו כי רבים מהתלמידים חשו כי קיים פער משמעותי בין רמת השאלות שנלמדו בכיתה לבין רמת השאלות בבחינה הסופית. “הוצאתי בסימולציות של המכון באזור ה- 620 ובבחינה הסופית קיבלתי 538!”, מספרת דפנה (השם האמיתי שמור במערכת). מנהל ומייסד בית הספר לפסיכומטרי מור קורן, מסביר: “על מנת למנוע מקרים שכאלו, אנו מקפידים שרמת החומר הנלמד בכיתה ובתרגולי שיעורי הבית, תהיה גבוהה במעט מהרמה של המרכז הארצי לבחינות והערכה. המוטו שלנו הוא ‘קשה באימונים – קל בקרב’, כך שהתלמידים שלנו לא מופתעים מהשאלות בבחינה הסופית”.

מספר המפגשים ואורך הקורס ישפיעו באופן ניכר על הצלחתכם בבחינה. במרבית המכונים שבדקנו, אורך הקורס בין שישה ל-14 שבועות ומספר המפגשים השבועיים נע בין שניים לשלושה. רבים מהתלמידים דיווחו לנו, כי אחד ההיבטים שהפריעו להם בקורסים השונים היה הקושי להשלים שיעור אותו הפסידו. לכן, אנו ממליצים לבדוק מראש האם השעות בהם מתקיימים המפגשים מתאימות ללוח הזמנים שלכם. כאן, שוב הפתיע אותנו לטובה מור קורן: “בבית הספר שלי מתקיימים בין שישה לשבעה קורסים במקביל. ישנם קורסים המתקיימים בימים ראשון ורביעי, שלישי וחמישי או שני וחמישי. ישנם קורסי בוקר וקורסי ערב, ובימי שישי מתקיימים תגבורים. בנוסף, ניתן לשלב בין שיעורי בוקר לשיעורי ערב, מה שמעניק לתלמידים גמישות ומונע מהם לפספס חומר לימודי ותרגולים חשובים בכיתה.

מיקום הסניף הוא פרמטר משמעותי ואין ספק כי ישנה חשיבות לנגישות מקום הלימוד לתחבורה ציבורית. יחד עם זאת, תלמידים רבים חשפו בפנינו כי הרשמה לקורס רק בשל היותו קרוב למקום המגורים אינה מומלצת. מיקום נגיש ונוח אמנם מסייע ומקל על ההגעה לקורס, אך מספר התלמידים בכיתה והיקף התרגולים הם אלמנטים משמעותיים יותר להצלחה בבחינה, כך שזמן הנסיעה שנחסך, עלול לעלות ביוקר.

הציון בבחינה הפסיכומטרית הינו לכל הדעות, הפרמטר החשוב ביותר בעת בחירת הקורס. בדקנו ומצאנו כי ציון הפסיכומטרי הממוצע בשלוש השנים האחרונות עומד על בין 530 ל- 540. מחקר שערך המרכז הארצי לבחינות והערכה בדק כמה נקודות תורם קורס פסיכומטרי לציון הסופי: “הציונים של תלמידים שלמדו במסגרת קורס היו גבוהים ב-0-7 נקודות בלבד מהציון של תלמידים שלמדו באופן עצמאי”. כדי להבין את התופעה, שאלנו את מור קורן כיצד ייתכן שקורס פסיכומטרי הינו בעל השפעה מועטה כל כך על הציון הסופי של התלמידים: “תלמיד שלומד בכיתה בת כ-20 עד 40 תלמידים, לא מצליח לרכוש את הכלים לפתרון כל תרגיל בדקה בלבד, כפי שנדרש בבחינה הפסיכומטרית. בכיתה עם מספר גבוה של תלמידים, מצליח המדריך לתרגל כשישה תרגילים בלבד בכל נושא, ומיד נדרש לעבור לנושא הבא. הקפדה על כיתות לימוד בנות שמונה תלמידים בממוצע, ושמירה על רמה אחידה של התלמידים, יאפשרו למורה ללמד בין 18 ל-20 שאלות בכל נושא, ולהקנות לתלמידים כלים לפתרון כל תרגיל תוך פחות מדקה. מכונים שיקפידו לעבוד על פי הכללים האלו, ייווכחו שהציון של התלמידים שלהם בבחינה הסופית יהיה גבוה בכ-80 נקודות מהממוצע”.

לסיכום, אין ספק שהחלטה מושכלת בבחירת קורס פסיכומטרי תימנע מכם עוגמת נפש ותסכול ואף תחסוך לכם סכומים משמעותיים של כסף. אנו ממליצים לכם לבחון היטב את מספר התלמידים בכיתה, את וותק המדריך שעתיד ללמד אתכם ואת הציונים שקיבלו בוגרים אחרים במכון הפסיכומטרי בו אתם מתעתדים ללמוד. אל תתפשרו על העתיד שלכם ועל הציון עליו אתם חולמים, והירשמו לקורס פסיכומטרי שיסלול עבורכם את הדרך הבטוחה להצלחה.

 

זקוק להלוואה לעסק?

זקוקים להלוואה לשכירים/פרטיים?

הלוואות לעסקים באישור מיידי

הלוואות לשכירים ופרטיים תוך 24 שעות בריבית בנקאית

בעל עסק יקר, מלא פרטים בטופס זה לקבלת הלוואה לעסקים – הלוואות לעסקים בכל הארץ!

הלוואות לשכירים לכל מטרה באישור מיידי!

הלוואות לעסקים בריבית זולה מהבנקים הלוואה לעסק עד 1 מיליון שקל ללא ערבות וללא בטחונות. הלוואות מקרנות עד 8 מיליון שקלים בתנאים מעולים אישור עקרוני מיידי
  • הלוואות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים
  • הלוואה לעסק חדש/עסק בהקמה
  • התמחות בהלוואות לכל המגזרים, לרבות המגזר הערבי

איך להקים עסק מאפס, ללא הלוואות?

 
ללמוד איך לעשות כסף
טופס זה מיועד אך ורק למי שלא רוצה לבלות את חייו כעובד שכיר.
מלאו פרטים למידע נוסף על קורס הקמת עסק מאפס.
כאן לא נותנים הלוואות וגם לא מחיקת חובות.
הטופס מיועד לעל מי שרוצה ללמוד איך להצליח בעסקים ומוכן להשקיע בעתידו

אפילו אם אין לך רעיון במה לעסוק ואתה נמצא בחובות עמוקים
לא צריך הרבה שכל כדי לקחת הלוואה ולבזבז את הכסף.
אבל כן צריך הרבה שכל, כדי להפוך את העסק לרווחי בלי להיכנס לחובות.

הקלק כאן עכשיו לפרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

  • איחוד הלוואות למסורבי בנקים
  • נכיון צ’קים לחברות – מסגרת ניכיונות מהירה עד %100 משווי הבטוחה
  • השלמות הון לעסקים וחברות – גיוסי אשראי לתקופות ארוכות, צמצום בטחונות וביטול שעבודים
  • גיוסי אשראי כנגד המחאות זכות וערבויות אישיות
  • מחזור משכנתא/משכנתא חדשה

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

זקוק למחיקת חובות?

הסדר חובות – פתרונות לכל בעיית חובות

מלאו טופס זה לקבלת ייעוץ מהחברה המובילה בישראל בהסדרת חובות!

למה להישאר עם חוב כשאפשר לטפל בו ולהשיג הסדר חוב עם תנאים מעולים, כולל הפחתה בגובה סך החוב ובהחזר החודשי?

מלאו פרטים עכשיו וקבלו:

  • ליווי פיננסי מקצועי להתנהלות מול הבנק – השגת הסדר חוב, מחיקת חובות, טיפול בחשבון מוגבל ועוד.
  • איחוד תיקים בהוצל”פ, פשיטת רגל לאדם פרטי, הלוואות, הסדרי חוב.
  • השגת הסדרי חוב לצורך צמצום חובות ומחיקת חובות, ע”י ניהול מו”מ אפקטיבי מול הנושים (הבנקים, חברות האשראי, הוצאה לפועל).
  • טיפול מקצועי בחובות מכל סוג ובכל סכום.

מוזמנים אלינו לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות.

שם פרטי:
טלפון נייד:
אימייל:
מאשר קבלת דיוור בדוא”ל ובSMS:





זקוק להסרת פסקי דין מהאינטרנט?

מוטרדים מפסקי דין המופיעים בגוגל?

רוצים למחוק את המסמכים המשפטיים מהאינטרנט?

אין לכם אפשרות לקבל הלוואה/משכנתא בשל פסקי דין ברשת?

קשה לכם להתקבל לעבודה חדשה בגלל אזכורים שליליים?

אין לכם אפשרות ליצור זוגיות חדשה בגלל החשש מהדברים שכתובים עליכם באינטרנט?

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב! מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע. החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר
  • כ – 95% הצלחה
  • ייעוץ חינם וללא התחייבות.
  • מטפלים באישורי משכנתא למסורבי בנקים
  • מומחים באישורי משכנתא גם אחרי פשיטת רגל
  • תשלום לפי הצלחה בלבד!
מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

    יש לך חובות? רוצה לדעת איך להתמודד?

    המרכז הארצי לזכויות החייב

    “כי גם לחייב יש זכויות”

    מלא פרטים בטופס כדי לגלות איך להתמודד עם חובות ולנצל את כל זכויותייך

    • טיפול בחובות של פרטיים
    • חובות של גופים עסקיים
    • טיפול בחובות לגופים ממשלתיים בהם מכס, מע”מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי, מרכז הקנסות ועוד
    מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

      • למנהל של רפאל שלום, אני מבקש להודות על שירות מקצועי ומהיר. מודה שהופתעתי מהידע ומהיכולת שהפגנתם בטיפול בענייני

        מוטי

        מזכרת בתיה, 33

      • לרפאל שלום, המון תודה על הטיפול, אפשר להגיד שבזכותך יש לי המון ידע וכלים פיננסים. אני לא יודעת אם אנשים שולחים תודה, אבל ממש חשוב לי שתדע שהיית מאוד נחמד ומאוד מקצועי ועזרת לי הרבה. תבוא עליך הברכה

        עפרה

        תל אביב, 39

      • לרפאל וצוות המנהלים של האתר - תודות רבות על שירות רציני ומהיר. כולי פליאה על הקלות שבה פתרתם את ענייני בזכות הטיפים והמידע שבאתר. יישר כח

        סיימון

        חולון, 55

      • לרפאל, מהמרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית, תודה על הטיפול האישי. אני מאוד מעריך שתמיד היית זמין זה לא מובן מאליו

        רונן

        חולון, 34

      • ליואב ברצוני להודות לכם על שירות מקצועי מסתבר שאכן חסכתם לי סכומי כסף לא מעטים אבל בעיקר ריצות וכאבי ראש. מקווה שלא אזדקק להלוואה נוספת. למדתי מהאתר שלכם המון.

        דניאל

        חיפה, 27

      המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית חדשות אקטואליה, פיננסים, וחדשות צרכנות