מחזור משכנתא - מיחזור משכנתאות- משכנתא - הלוואה לקניית דירה

משכנתא הלוואה לקניית דירה

משכנתא - הלוואה לקניית דירה

כמה מילים על משכנתא - מאת המומחים של המרכז להלוואות וצרכנות פיננסית

מאמר זה עוסק במשכנתאות, החזרי משכנתא, מחזור משכנתא, פריסת ותכנון משכנתא וביטוח משכנתא. ריכזנו עבורכם את המידע העדכני ביותר, הלבטים, השאלות הנפוצות וכמובן התשובות הכלליות הטובות והמפורטות ביותר שניתן.

יחד עם זאת, בבואכם לקחת משכנתא אנו ממליצים בחום להיעזר במומחים שלנו המענקים ייעוץ וליווי מקצועי שיכול לחסוך לכם הרבה התרוצצויות ובעיקר להביא לחסכון משמעותי בכסף שלכם. אל תתפתו להצעה אחת אפילו לא לשתיים שתקבלו מבנקים.

משכנתא הנה הלוואה יקרה מאוד הדורשת מחקר ותכנון פיננסי מעמיק. השירות ניתן בחינם. בהצלחה!

המשכנתא, הישראלים וחלום הדירה

הלוואת המשכנתא קיבלה את שמה מהמילה משכון והיא נחשבת להלוואה בענף נכסי דלא ניידי אשר מטרתה לאפשר לאזרחי המדינה לרכוש נכס או נכסים באמצעות הלוואה מבנק כלשהו באמצעות פריסת תשלומים לטווח ארוך שיכולים ל\הגיע עד ל- 30 שנה, זאת, בתוספת ריבית.

כל זמן שהרוכש / הרוכשים נמצאים בזמן תשלום המשכנתא עד לגמר פירעון התשלומים ותשלומי הריבית, ייחשב הנכס בבעלותו של הבנק ובמידה והחייב/ות/ים לא יפרעו את התשלומים יעבור הנכס לבעלותו של הבנק שהעמיד את הלוואת המשכנתא.

בניגוד למדינות רבות בעולם ביניהן ארצות הברית ומדינות מערביות נוספות שבהן לא נהוג לרכוש נכסים למגורים, בישראל המצב הוא אחר. במדינת ישראל בעיקר החל משנות ה- 70 של המאה הקודמת אפשרה ואף עודדה אזרחים לרכוש לעצמם נכסים באמצעות הבנקים.

ניתן לתלות את ההרגל של רכישת דירות בהיבטים פסיכולוגיים ובעיקר בנורמה חברתית. אך עובדה היא כי בישראל רוב הדירות למגורים הנן בבעלות הדיירים.

החל מאמצע שנות ה- 2000 עלו מחירי הדירות בישראל דבר שהביא משפחות וצעירים להתחייב למשכנתאות רבות ויקרות מאוד. קצב עליות המחירים בשנים 2014 - 2016 הביאו לשבירת שיאים בסכומי המשכנתאות הנלקחות בישראל וכמעט בכל חודש נשברו שיאים של החודש הקודם.

עליית מחירי הדירות בישראל הנה תוצאה של ביקוש גדול מצד רוכשים מצד אחד ומחסור בדירות מצד שני אך כאשר בוחנים את מורכבותו של שוק הנדל"ן בישראל ניתן לראות בבירור כי לא הייתה עלייה בשכר הממוצע בישראל (ר"ע שחיקת שכר) ביחס סביר למחירי הדירות וכיום נדרש ממוצע של 150 - 160 משכורות על מנת לרכוש דירה בישראל, לעומת ממוצע של- 80 משכורות בשנות ה-80, סכום שהרחיק ישראלים רבים מהיכולת לרכוש לעצמם דירה.

הטענות לעליית מחירי הדיור בישראל רבות ומגוונות החל מהקפאת בנייה ביחס לקצב גידול האוכלוסייה, רכישות של דירות על ידי משקיעים מתוך ישראל ומחוצה לה, הקפאת שיווק הקרקעות בבעלות המדינה, קידום פרויקטים יוקרתיים על חשבון בנייה למעמד הביניים והסטודנטים ועוד.

מכאן, שמצב שוק הנדל"ן הישראלי מביא איתו מצבים מסוכנים שבהם ישראלים רבים המעוניינים לרכוש לעצמם דירה עלולים להתחייב להלוואת משכנתא שלעיתים עשויה להיות מסוכנת ולחשוף את הלווים להשפעות שונות ותמורות כלכליות שלא תמיד ניתן לצפות אותן וההתמודדות עמן תהפוך לקשה עבורם.

על כן, יש להבין היטב את תמונת השוק המלאה עד כמה שניתן ולתכנן בצורה מיטבית את הלוואת המשכנתא מתוך ניסיון לנבא עד כמה שניתן מצבי קיצון.

משכנתא בתנאים טובים

לשם כך עומדים עבור גולשי המרכז להלוואות וצרכנות פיננסית יועצים בעלי ניסיון רב - חינם, ללא תשלום או התחייבות. לרשותנו היכרות טובה וצמודה עם הגופים הפיננסיים הגדולים ביותר בישראל ובניהם בנקים, קרנות וחברות ביטוח.

אנו מתחייבים לבדוק עבורכם מהם תנאי המשכנתא הטובים ביותר שניתן להעניק לכם ולתכנן את ההשקעה שלכם בצורה נבונה.

הלוואת המשכנתא הנה ההלוואה המורכבת, הארוכה והגדולה ביותר מבחינת סכומי כסף עליהם מתחייבים אזרחים (בעיקר שכירים) במהלך חייהם.

מורכבת: בנויה ממרכיבים רבים כמו ריבית, תשלומים, חישובי החזרים ואפשרויות משתנות.

ארוכה: משכנתא נפרסת לתקופות זמן שבין 20 - 30 שנה.

גדולה: התחייבות הלווה לסכומי כסף גדולים מאוד שיכולים להגיע למאות אלפים ואף מעבר.

משכנתא במצב של שוק משתנה

במצב של שוק משתנה, עליות מחירים, שינויים תכופים בשוק התעסוקה ומשברים כלכליים תשלומי המשכנתא עלולים להפוך מעניין שבשגרה לנטל כבד מאוד מסך ההוצאות השוטפות של משק הבית לא משנה אם הנכם משפחה ובוודאי כיחידים.

ע"פ התפיסה הכלכלית הרווחת, משכנתא אינה אמורה לעלות על 30% מגובה ההכנסות נטו למשפחה.

תפיסה כלכלית זו נשענת לרוב ובצדק על בסיסי ההנחה כי אם משהו עלול להשתבש (אפילו אם לתקופות זמן קצרות) הוא אכן ישתבש כמו פיטורין, הורדות שכר, עליית מחירים ויוקר מחייה, עליות ריבית ועוד - נוטלי המשכנתא יישארו בטווח שבו ניתן יהיה להתמודד עם המשברים ולא יקרסו.

לכן, בבואכם לרכוש דירה דעו וזכרו כי כל זמן שלא התכוננתם לזעזועים ומצבי קיצון או שאין לכם אפשרות להתמודד עם מצבים אלה, ראוי לשקול שוב ושוב את המהלך. הרי כל זמן שלא שלמתם את המשכנתא הדירה בכל מקרה אינה שלכם.

המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית מעמיד לרשותכם ציבור השכירים, משקיעים, עצמאיים ובעלי עסקים - יועצי משכנתאות מנוסים ומקצועיים שישמחו לסייע לכם בקבלת החלטות לגבי משכנתאות לרכישת דירות, משרדים, שטחי מסחר ומגרשים.

לרשותנו קשרים טובים עם בנקים למשכנתאות וגופים פיננסיים מהגדולים ומהיציבים במשק ולכן נוכל להבטיח שתקבלו את הצעות המשכנתא הטובות ביותר בתנאים מעולים תוך התאמת משכנתא ייחודית לכם.

רוצים ללמוד על 100 המושגים החשובים ביותר בהלוואות, משכנתאות ופיננסים? היכנסו למילון מושגים פיננסי וקבלו הסברים מפורטים.

זכאות למשכנתא

על מנת לאפשר לאזרחים רבים ככל האפשר לרכוש דירה, מעמידה מדינת ישראל אפשרות לקבלת משכנתא בתנאים מועדפים כמו ריבית נוחה ופריסת תשלומים לאזרחים העומדים בדרישות שונות. זאת, על ידי הנפקת תעודת זכאות למשכנתא.

חלק מהתנאים לזכאות: אזרחים שאין ברשותם דירה, אזרחים ששרתו בשירות חובה או שירות אזרחי, משכנתא בזכאות לפי מספר ילדים ועוד מני הקלות. הזכאות למשכנתא נמדדת לפי שיטת ניקוד שבסופה מקבלים ציון זכאות המשפיע על אופי ההטבות המגיעות לכם.

את התנאים השונים לקבלת תעודת זכאות ניתן לבדוק באמצעות אתרי הבנקים השונים וכמובן בפגישת הייעוץ עם היועצים המומחים של המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית. הטבות אלו נתונות לשינויים מעת לעת בהתאם לשינויים פוליטיים ולאו דווקא מהשוק הבנקאי - פיננסי.

איך קובעים את גובה הסכום למשכנתא?

שימו לב כי לקביעת סכום המשכנתא שני משתנים חשובים: הראשון הנו סכום הדירה הכולל (זהו תג המחיר המלא לנכס או המחיר שאותו סגרתם עם הקבלן או המוכר) אולם בעקבות ניסיון של המדינה למנוע ככל הניתן ממשקי הבית לקרוס במצבי משבר ועל מנת למנוע סיכונים של נפילות בנקים, הוגבלה יכולת הבנקים להעניק משכנתאות בגובה התג המחיר המלא של הנכס ולכן מותר לבנק להעניק לכם משכנתא על גובה של עד 70% ממנו.

במילים אחרות, בכדי לרכוש דירה עליכם להיות מצוידים בהון עצמי של כ- 30% מתג המחיר של הנכס.

החלק השני לגבי גובה סכום המשכנתא שניתן לקחת תלוי בעיקר ביכולת ההחזר של הלווים, במצב החשבון שלהם ובמשתנים פיננסיים נוספים שניתן לצרף לתחשיב הבסיסי.

בכל מקרה, קיימות שיטות שונות וביניהן הפשוטה ביותר והיא יכולת החזר חודשית המתבססת כפי שכתבנו בפרק משכנתא בשוק משתנה של עד 30% מההכנסה נטו.

כאשר אתם נגשים לבירורים עבור רכישת דירה וקביעת סכום המשכנתא, עליכם לקחת בחשבון מספר לא מבוטל של הוצאות נוספות שיש לכלול כחלק מעסקת המשכנתא: סכום הרכישה הבסיסי של הדירה, עלויות תיווך ועורך דין, מס רכישה המשתנה בהתאם לבעלות שלכם על נכסים), שיפוצים והתאמות בנכס, רכישת ריהוט ומוצרים שונים, עמלות שונות שיגבה מכם הבנק בפתיחת תיק המשכנתא, הובלה ועוד.

תנאי ריבית למשכנתא

ריבית המשכנתאות ניתנת למדידה ולתכנון באמצעות מספר שיטות חישוב. הדבר החשוב ביותר לדעת בהלוואת משכנתא הוא שהריבית עלולה במקרים רבים להכפיל או כמעט להכפיל את סכום ההחזר של סכום המשכנתא המקורי במשך כל שנות התשלום של המשכנתא.

כך שבסופו של דבר, משכנתא שנלקחת על סכום של מליון ש"ח לדוגמא, עלולה להתקרב לסכום של 2 מליון ש"ח עם סיום הלוואת המשכנתא אם היא נפרסת על פני 20 - 30 שנה.

העניין בריבית משכנתא הוא שאין נוסחה אחת טובה ומנצחת מפני שהדברים החשובים לא ממש תלויים בכם - פרט ליכולת ההחזר שלכם וכמובן, רמת הסיכון שאתם יכולים לקחת על עצמכם.

כאשר נגשים לבחור מסלול למשכנתא יש להביט סביב על מצב המשק ומצב הריבית במשק וכן על המתרחש בעולם. שנית יש לבחון כאמור את היציבות והחוסן הפיננסי שלכם  ב- 5 השנים הקרובות ולאלה להוסיף מרכיבי סיכון.

למשל, מה יקרה אם אחד מבני הזוג יפוטר או יפסיק לעבוד לתקופה מסוימת. האם במשך 5 השנים הללו אתם צפויים להוצאות גדולות נוספות ועוד.

מסלולים בבחירת משכנתא

משכנתא צמודה למדד

מדד המחירים לצרכן מפורסם מדי חודש והוא קובע את יחס מחירי מוצרי הצריכה במשק. המדד למעשה עוקב אחר התייקרויות בשוק ובאמצעותו ניתן להבין האם האזרחים משלמים יותר או פחות על מוצרים ושירותים שונים.

המדד מאפשר לעקוב אחר היחס בין משכורות העובדים במשק ביחס למוצרים שאותם הם קונים ובכך להבין את היחסים בין השניים (מדובר ביחס ישיר).

מסלול משכנתא צמודת מדד קובע כי במידה והמדד עלה - איתו עולים גם התשלומים שאנו משלמים עבור המשכנתא. בכך, הבנק משמר למעשה את ערך הסכום שהוא העניק לנו ביום שבו אנו חותמים על המשכנתא.

שהרי אם לדוגמא הייתה ירידה במדד, שנה לאחר שהתחלנו לשלם את המשכנתא, הרי שלכאורה שילמנו יותר מערך הכסף \ הדירה בעת הקנייה ולכן הבנק יפחית את התשלום. באותו האופן הבנק מעלה את הסכום אם מתקיימת עלייה במדד כי במצב זה הכסף שהוא העניק לנו שווה יותר.

במצב שבו נוטלים משכנתא צמודת מדד צריך להביא בחשבון כי עליות המדד למעשה ידרשו מאיתנו לשלם סכומים חודשיים גבוהים יותר מהסכומים שאליהם נערכנו ביום החתימה על הסכם המשכנתא. לכן, אם בחרתם במסלול זה כדאי לקחת בחשבון מקדמי ביטחון בתשלומים למקרה שתהיה עלייה במדד.

משכנתא שאינה צמודה למדד

מסלול משכנתא שאינה צמודה למדד היא למעשה משכנתא הנשענת על ריבית פריים אשר מפורסמת על ידי בנק ישראל. הבנקים לוקחים את ריבית הפריים (1.5%) ולפיה הם מציעים את הריבית. גם במצב זה, נוטלי המשכנתאות נתונים לסיכונים או סיכויים של שינויים שאינם תלויים ישירות בהם.

משכנתא בריבית משתנה

משכנתא בריבית משתנה הנה משכנתא הכפופה לשינויי הריבית במשק. במצב שבו הריבית במשק בעלייה - יעלה עמה גם ההחזר. כאן יש לשים לב לנתון חשוב: אע"פ שהריבית במשק נקבעת מדי חודש, הריבית של המשכנתא תשתנה לפי קביעה מוקדמת עם הבנק על פרקי זמן של עדכון הריבית למשכנתא ורק אז ייערך השינוי.

הרעיון במשכנתא בריבית משתנה הגיעה כפתרון פיננסי למשכנתא בריבית קבועה שבה מיום קבלת המשכנתא ועד ליום האחרון היה ברור מהם הסכומים החודשיים ללא הפתעות לכאן ולכאן. אבל זו גם הייתה הבעיה.

דווקא מפני שסכומי התשלום למשכנתא נפרסים על פני עשורים, השינויים בריבית עלולים להיות מאוד לא משתלמים ללווים ומדובר בסכומי כסף גדולים מאוד וזה המקום להזכיר שמשכנתא בריבית קבועה כמעט ואינה ניתנת לפירעון מלא להלן מחזור משכנתא שניתן רק על פי הסכם ורק בנקודות זמן קבועות מראש.

החכמה במשכנתא בריבית משתנה הוא לקבוע פרקי זמן בינוניים ולא קצרים מפעם לפעם למטרת עדכון הריביות. זכרו כי למצב זה יכולים להיות שני צדדים ועבודה עם פרקי זמן קצרים לא תמיד יכולים לעמוד לטובתכם כאשר מדובר בהלוואה לשני עשורים ולעיתים גם לשלושה.

המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית מעמיד לרשותכם ציבור השכירים, משקיעים, עצמאיים ובעלי עסקים - יועצי משכנתאות מנוסים ומקצועיים שישמחו לסייע לכם בקבלת החלטות לגבי משכנתאות לרכישת דירות, משרדים, שטחי מסחר ומגרשים.

לרשותנו קשרים טובים עם בנקים למשכנתאות וגופים פיננסיים מהגדולים ומהיציבים במשק ולכן נוכל להבטיח שתקבלו את הצעות המשכנתא הטובות ביותר בתנאים מעולים תוך התאמת משכנתא ייחודית לכם.

תנאי פריסה למשכנתא

כאמור, המשכנתא הנה הלוואה ארוכת טווח ולכן חשוב מאוד להתאים את יכולת ההחזר של הלווים אל מצבם הפיננסי. שוק העבודה הישראלי המורכב ברובו משכרים אשר מתקיימים ממשכורות התואמות את רמת ההוצאה החודשית למשפחה על כל מרכבי ההוצאות השוטפות שלה.

הוצאות אלו נמדדות על ידי פרמטר בשם *מדד המחירים לצרכן המאפשר למדינה להבין האם יש התאמה בין הכנסת משפחה לבין יוקר המחייה במדינת ישראל. ככל שההתאמה הזו מתקיימת, קל יותר למשקי הבית לשלם בכל חודש את ההלוואה ובמילים פשוטות - ככל שיוקר המחייה עולה, נשאר פחות כסף בכיסם של משקי הבית והקושי להחזיר את ההלוואות עולה ביחד איתו.

על ידי חישוב זה ניתן לנבא את יכולת החזר של הלווים ובכך להתאים להם את תנאי הפריסה של ההלוואה.

מיחזור משכנתא

הלוואת המשכנתא היא דבר רחב היקף ורב השפעה שאין ספק שישפיע על חייכם לזמן ממושך למדי. נטילת המשכנתא נעשית לרוב לתקופה ארוכה שיכולה להגיע לעשרות שנים ובשנים שיחלפו מלקיחת המשכנתא ועד לתשלום האחרון ישתנו אצלכם דברים רבים.

אתם אולי חושבים שאתם יודעים איפה אתם נמצאים היום, אבל אין לדעת היכן תהיו כשתסיימו לשלם אותה.

בלקיחת הלוואת משכנתא חשוב להיות מודעים לעובדות שהרבה דברים יכולים להשתנות לאורך השנים כך שצריך וניתן להיערך בהתאם ויש הרבה מה לעשות לפני שחותמים על הסכם ההלוואה המורכב ביותר בחייכם.

מחזור המשכנתא עשוי לעיתים לסייע מאד בהתאמה של ההלוואה לתנאים הפיננסיים בנקודת הזמן הנוכחית, דבר שיקל עליכם ויפעל לטובתכם ולנוחיותכם המלאה במצב המשתנה שנוצר, אם נוצר.

חשוב לציין כי כאשר מציינים את המושג מחזור משכנתא, ההגדרה קצת מבלבלת, שכן הכוונה היא לביטולה המוחלט של המשכנתא שלקחתם בעבר ולקיחת אחת חדשה בתנאים מחודשים המותאמים לכם ולצרכיכם. במילים אחרות, ההתחייבות לתשלום עבור הנכס אכן נשארת, אבל התנאים משתנים לחלוטין.

מתי כדאי למחזר משכנתא?

מומלץ למחזר את המשכנתא ברשותכם כאשר תנאי הריבית למשכנתא יורדים משמעותית וכאשר השוק משדר שהיא עשויה להישאר כך זמן רב.

אם בזמן שבו נטלתם את הלוואה המשכנתא הריבית הייתה גבוהה וכיום היא נמוכה, זה אומר שהיא ממש אינה משתלמת כיום (יש למדוד את גובה הריבית  ולבדוק אם היא צמודה למדד),

  • כאשר הלווים מעוניינים לקצר משמעותית את מועד סיום התשלום על ההלוואה או באופן כללי, כשמבינים ששינוי תנאי ההלוואה ובחינתם מחדש יכולים להיטיב עמכם לאחר שעבר פרק זמן מסוים מאז לקיחת המשכנתא.
  • לאחר בדיקה של לוקח המשכנתא וההחלטה למחזר, הבנק יבדוק עבורכם מהי מידת כדאיות הפירעון. במידה ותחליטו שאכן משתלם למחזר את ההלוואה, עליכם לפנות לבנקים (וכדאי לבדוק גם במקורות הלוואה אחרים), לבקש הצעות מחזור ולבדוק מהי ההצעה המתאימה לכם ביותר לאחר השוואת ההצעות שניתנו.

לעיתים תגלו כי הבנק לא נלהב למחזר לכם את המשכנתא מהסיבה הפשוטה שהוא עלול להפסיד הרבה מאד כסף שעליו התחייבתם במעמד החתימה על המשכנתא הראשונה.

ולכן חשוב להתייעץ עם מומחים כמו המומחים במרכז להלוואות וצרכנות פיננסית בכדי לקבל חוות דעת אובייקטיבית המשרתת את האינטרסים שלכם וכן הצעות ממספר בנקים או גופי מימון בלי שתצטרכו לבזבז זמן יקר ובכך תוכלו לקבל את ההצעה הטובה ביות למחזור משכנתא ולחסוך הון. פשוט כך.

במהלך בדיקת הכדאיות של הצעות למחזור המשכנתא שמתקבלות יש לקחת בחשבון את התנאים המוצעים, הריביות, עמלות הפירעון וכיוצא בזה. לעתים התנאים נראים משתלמים ונוחים יותר, אך הם לא בהכרח יסייעו לכם.

לכן, כדאי מאוד להסתייע ביועץ/ת משכנתאות של המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית, לכל אורך התהליך, מתוך הבנה שמדובר בעניין מורכב שיש לקחת בחשבון היבטים שונים ומגוונים שקיימים בו.

במקרים רבים, יכולות להתקבל שתי הצעות שיהיו מאוד דומות, ובמקרה כזה כדאי להתאמץ ולבדוק מהו הערך המוסף שמציעה כל הלוואה, שהרי יכולות להיות שתי הלוואות די דומות  במועד הפירעון, בהסדרי ההחזרים וכדומה, אבל באופן עקרוני, לעומקו של דבר, יש אחת שהיא טובה הרבה יותר עבורכם מההצעה הנגדית.

לסיכום, כשמחליטים למחזר משכנתא, צריכים לבדוק היטב את שלל ההצעות שקיימות בשטח, לבדוק מהי האופציה האידיאלית עבורכם ולרדת לעומקם של דברים, אחרת עלולות להיווצר טעויות קריטיות וביניהן נטילת הלוואה שאינה משתלמת, יקרה שתכביד עליכם.

סיטואציות כגון אלו ניתן למנוע בפשטות בהתייעצות עם גורם שעובד עבורכם וזהו תחום ההתמחות שלו. היועצים של המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית יורדים לפרטים, מתאמים, מחשבים וחוסכים זמן במציאת הפתרונות וההצעות למחזור המשכנתא.

המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית מעמיד לרשותכם ציבור השכירים, משקיעים, עצמאיים ובעלי עסקים - יועצי משכנתאות מנוסים ומקצועיים שישמחו לסייע לכם בקבלת החלטות לגבי משכנתאות לרכישת דירות, משרדים, שטחי מסחר ומגרשים.

לרשותנו קשרים טובים עם בנקים למשכנתאות וגופים פיננסיים מהגדולים ומהיציבים במשק ולכן נוכל להבטיח שתקבלו את הצעות המשכנתא הטובות ביותר בתנאים מעולים תוך התאמת משכנתא ייחודית לכם.

ביטוח משכנתא

תהליך רכישת הדירה וההתחייבות עליה הן צעד מאוד משמעותי עבור כל נוטל משכנתא לא משנה האם רכישת הדירה הנה למגורים או להשקעה.

על מנת הבנק יוכל להבטיח את התשלום עבור הסכום שהעמיד לרשות הלווים במקרה שחלילה הם לא יכולים לעמוד בהחזרים בטעמים בריאותיים או פטירה, נדרש כל לווה בביטוח משכנתא.

בעבר, היו אלה הבנקים שעמדה להם הבלעדיות בביטוח המשכנתאות ולכן מחירי הביטוח למשכנתאות היו גבוהים מאד. בינתיים, נפתח שוק הביטוח למשכנתאות וכיום ניתן לקבל מספר הצעות ממספר גורמים ובכך לחסוך סכומי כסף גבוהים במיוחד שיכולים להגיע לאלפי שקלים.

המומחים הפיננסיים של המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית מעמידים לרשות המתעניינים במשכנתא יכולת לקבל הצעות אטרקטיביות ממספר גורמים בשיטת מכרז עבור ביטוח משכנתא כך שתוכלו להבטיח לעצמכם מחיר תחרותי וזול.

משכנתא לבעלי חשבונות מוגבלים

ישראלים רבים סובלים מסטטוסים של חשבון מוגבל. חשבון מוגבל הינו חשבון שבעבר או בהווה היו עליו עיקולים או בקשות לכספים מגורמים שונים בשל נסיבות שונות.

בוודאי תשמחו לדעת שאין זה אומר שלא תוכלו לקבל משכנתא ולרכוש לעצמכם דירה על אף מגבלה זו. לרשות המומחים של מהרכז להלוואות ולצרכנות פיננסית פתרונות מתקדמים לבעלי חשבונות מוגבלים המאפשרים רכישת דירות בתנאים נוחים למדי ותוך יעוץ והכוונה.

המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית מעמיד לרשותכם בעלי חשבונות מוגבלים - יועצי משכנתאות מנוסים ומקצועיים שישמחו לסייע לכם בקבלת משכנתא. נוכל להבטיח שתקבלו את הצעות המשכנתא הטובות ביותר בתנאים מעולים תוך התאמת משכנתא ייחודית לכם.

מסלולי משכנתא

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר בטופס למטה. יש לכם שאלות נוספות על נושאים כמו השוואת ביטוח משכנתא: השוואת משכנתאות, השוואת ריביות משכנתא מסלולי משכנתא, משכנתא בריבית קבועה, משכנתא ריבית, על קידום עסקים קטנים בכלל או על ריבית משכנתא ממוצעת - פנו אלינו ונשמח לעזור גם בנושאים אלה!

 

זקוק להלוואה לעסק?

זקוקים להלוואה לשכירים/פרטיים?

הלוואות לעסקים באישור מיידי

הלוואות לשכירים ופרטיים תוך 24 שעות בריבית בנקאית

בעל עסק יקר, מלא פרטים בטופס זה לקבלת הלוואה לעסקים – הלוואות לעסקים בכל הארץ!

הלוואות לשכירים לכל מטרה באישור מיידי!

הלוואות לעסקים בריבית זולה מהבנקים הלוואה לעסק עד 1 מיליון שקל ללא ערבות וללא בטחונות. הלוואות מקרנות עד 8 מיליון שקלים בתנאים מעולים אישור עקרוני מיידי
  • הלוואות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים
  • הלוואה לעסק חדש/עסק בהקמה
  • התמחות בהלוואות לכל המגזרים, לרבות המגזר הערבי

איך להקים עסק מאפס, ללא הלוואות?

 
ללמוד איך לעשות כסף
טופס זה מיועד אך ורק למי שלא רוצה לבלות את חייו כעובד שכיר.
מלאו פרטים למידע נוסף על קורס הקמת עסק מאפס.
כאן לא נותנים הלוואות וגם לא מחיקת חובות.
הטופס מיועד לעל מי שרוצה ללמוד איך להצליח בעסקים ומוכן להשקיע בעתידו

אפילו אם אין לך רעיון במה לעסוק ואתה נמצא בחובות עמוקים
לא צריך הרבה שכל כדי לקחת הלוואה ולבזבז את הכסף.
אבל כן צריך הרבה שכל, כדי להפוך את העסק לרווחי בלי להיכנס לחובות.

הקלק כאן עכשיו לפרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

  • איחוד הלוואות למסורבי בנקים
  • נכיון צ’קים לחברות – מסגרת ניכיונות מהירה עד %100 משווי הבטוחה
  • השלמות הון לעסקים וחברות – גיוסי אשראי לתקופות ארוכות, צמצום בטחונות וביטול שעבודים
  • גיוסי אשראי כנגד המחאות זכות וערבויות אישיות
  • מחזור משכנתא/משכנתא חדשה

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

זקוק למחיקת חובות?

הסדר חובות – פתרונות לכל בעיית חובות

מלאו טופס זה לקבלת ייעוץ מהחברה המובילה בישראל בהסדרת חובות!

למה להישאר עם חוב כשאפשר לטפל בו ולהשיג הסדר חוב עם תנאים מעולים, כולל הפחתה בגובה סך החוב ובהחזר החודשי?

מלאו פרטים עכשיו וקבלו:

  • ליווי פיננסי מקצועי להתנהלות מול הבנק – השגת הסדר חוב, מחיקת חובות, טיפול בחשבון מוגבל ועוד.
  • איחוד תיקים בהוצל”פ, פשיטת רגל לאדם פרטי, הלוואות, הסדרי חוב.
  • השגת הסדרי חוב לצורך צמצום חובות ומחיקת חובות, ע”י ניהול מו”מ אפקטיבי מול הנושים (הבנקים, חברות האשראי, הוצאה לפועל).
  • טיפול מקצועי בחובות מכל סוג ובכל סכום.

מוזמנים אלינו לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות.

שם פרטי:
טלפון נייד:
אימייל:
מאשר קבלת דיוור בדוא”ל ובSMS:





זקוק להסרת פסקי דין מהאינטרנט?

מוטרדים מפסקי דין המופיעים בגוגל?

רוצים למחוק את המסמכים המשפטיים מהאינטרנט?

אין לכם אפשרות לקבל הלוואה/משכנתא בשל פסקי דין ברשת?

קשה לכם להתקבל לעבודה חדשה בגלל אזכורים שליליים?

אין לכם אפשרות ליצור זוגיות חדשה בגלל החשש מהדברים שכתובים עליכם באינטרנט?

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב! מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע. החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר
  • כ – 95% הצלחה
  • ייעוץ חינם וללא התחייבות.
  • מטפלים באישורי משכנתא למסורבי בנקים
  • מומחים באישורי משכנתא גם אחרי פשיטת רגל
  • תשלום לפי הצלחה בלבד!
מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

    יש לך חובות? רוצה לדעת איך להתמודד?

    המרכז הארצי לזכויות החייב

    “כי גם לחייב יש זכויות”

    מלא פרטים בטופס כדי לגלות איך להתמודד עם חובות ולנצל את כל זכויותייך

    • טיפול בחובות של פרטיים
    • חובות של גופים עסקיים
    • טיפול בחובות לגופים ממשלתיים בהם מכס, מע”מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי, מרכז הקנסות ועוד
    מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

      • למנהל של רפאל שלום, אני מבקש להודות על שירות מקצועי ומהיר. מודה שהופתעתי מהידע ומהיכולת שהפגנתם בטיפול בענייני

        מוטי

        מזכרת בתיה, 33

      • לרפאל שלום, המון תודה על הטיפול, אפשר להגיד שבזכותך יש לי המון ידע וכלים פיננסים. אני לא יודעת אם אנשים שולחים תודה, אבל ממש חשוב לי שתדע שהיית מאוד נחמד ומאוד מקצועי ועזרת לי הרבה. תבוא עליך הברכה

        עפרה

        תל אביב, 39

      • לרפאל וצוות המנהלים של האתר - תודות רבות על שירות רציני ומהיר. כולי פליאה על הקלות שבה פתרתם את ענייני בזכות הטיפים והמידע שבאתר. יישר כח

        סיימון

        חולון, 55

      • לרפאל, מהמרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית, תודה על הטיפול האישי. אני מאוד מעריך שתמיד היית זמין זה לא מובן מאליו

        רונן

        חולון, 34

      • ליואב ברצוני להודות לכם על שירות מקצועי מסתבר שאכן חסכתם לי סכומי כסף לא מעטים אבל בעיקר ריצות וכאבי ראש. מקווה שלא אזדקק להלוואה נוספת. למדתי מהאתר שלכם המון.

        דניאל

        חיפה, 27

      המרכז לחדשות ולצרכנות פיננסית חדשות אקטואליה, פיננסים, וחדשות צרכנות